Til arrangementer

Litteratur og fortelling
Barn
Barnehager

Høytlesing og overnatting i biblioteket. NB! Overnattingen er kun for kosebamser!

Gratis - ingen påmelding

onsdag, 6. november

Enebakk bibliotek

Legg til i kalender

Vi inviterer alle barn og kosebamser til biblioteket. Alle får høre et godnatteventyr eller to, men det er altså bare kosebamsene som får lov til å overnatte.

Kanskje får vi besøk fra Ambulotta, som er en kanin som jobber som ambulansearbeider. Vi vil i hvert fall lese boken om Ambulotta og vise noen små førstehjelpsteknikker før overnattingen. Det er trygt å vite at kosebamsene har en kyndig kanin tilstede under overnattingen dersom noen skader seg eller blir redde.

Dagen etter kan barna komme og hente kosebamsen sin igjen og alle som har overnattet får diplom! Vi vil nok også ta bilder av kosebamsene for å se hva de gjør i biblioteket denne natten og dele de på sosiale medier. Dette blir spennende!

Et lite tips er å kanskje velge en bamse du ikke MÅ ha hjemme for å sove selv...Velkommen til en natt på biblioteket!