Til arrangementer

Verksted og kreativitet
Barn
Ungdom

Bli med på byggekonkurranse i Minecraft!

Gratis - ingen påmelding

Dato

mandag, 4. november til fredag, 8. november
Legg til i kalender

Bibliobattles er en nasjonal, lavterskel og inkluderende spillturnering der vi prøver å finne ut hvilket bibliotek som har de beste byggerne, i spillet Minecraft. Bibliobattles arrangeres av Bibliogames, en frivillig organisasjon som jobber for spillkultur gjennom folkebibliotekene. Dette året er det femte året vi arrangerer Bibliobattles, og det har blitt til et arrangement som mange barn og unge ser frem til.

Bibliogames har en direktesending hver dag der de går igjennom byggverkene. Det skal alltid være moderatorer til stede for å hjelpe til og passe på at alle oppfører seg hyggelig.

Gjennom fem dager med bygging kommer serveren til å være åpen fire timer hver dag. Mellom 17:00 og 21:00. Her vil spillerne koble seg på og registrere seg som spiller fra et av bibliotekene.

For å være med må du være under 18 år, og bli med via ditt lokalbibliotek.